Microsoft Excel – Office 365

Microsoft Excel – to nie jest zwykły arkusz

W sumie to nie wiadomo czy ludzie cenią Office’a bardziej za Microsoft Excel czy za Word’a. Tak czy owak Excel to narzędzie, które jest używane do dziś w wielu firmach jako podstawowy program do obróbki danych, a nawet wystawiania dokumentów (takich jak faktury)

Microsoft Excel - aplikacja wchodząca w skład Office 365
Microsoft Excel – to więcej niż zwykły arkusz kalkulacyjny

Program pojawił się na rynku w 1987 roku i od tego momentu ciągle się rozwija. Oferuje użytkownikowi wiele możliwości obróbki danych. Dzięki Excelowi można stworzyć proste wyliczenia, ale także bardzo skomplikowane formuły i wykresy. Zresztą samo opanowanie tego narzędzia to nie lada wyzwania, dlatego szkolenia z Excela cieszą się zawsze dużą popularnością.

Excel sprawdza się też jako narzędzie do analizowania danych biznesowych. W pewnym sensie pełni rolę programu typu Business Intelligence. Oczywiście nie jest może tak bardzo intuicyjny jak dedykowane narzędzia BI, ale radzi sobie świetnie z przetwarzaniem i przedstawianiem analiz.